Site » Proiecte eTwinning
 

Proiectele eTwinning sunt o modalitate de diversificare a curriculumului oficial, valorifică activitățile extracurriculare, creează un liant între învățarea formală și nonformală, contribuie la îmbunătățirea relațiilor dintre profesor și elevi dar și la realizarea unui valoros schimb de experiențe și bune practici cu profesori din alte școli. Pentru profesori,  proiectele eTwinning reprezintă o sursă de dezvoltare personală și profesională, de inovare a demersului didactic.  Implicarea elevilor în astfel de proiecte contribuie la dezvoltarea competențelor acestora dar și la crearea unei stări de bine prin integrarea mai bună în grup, stimularea motivației și creșterea încrederii în forțele proprii și recunoașterea calităților fiecăruia.

Proiect eTwinning: Nice activities at school or during my free time

În perioada martie-iunie 2023, a fost implementat proiectul  eTwinning ”Nice activities at School or during my free time” alături profesori și elevi din școli din România, Turcia și Grecia. Proiectul a avut ca scop colaborarea și schimbul de experiențe referitor la proiectarea și implementarea activităților didactice și extracurriculare. Pentru a rezolva cu succes activitățile propuse în cadrul proiectului, profesorii și elevii au colaborat prin intermediul instrumentelor web 2.0.

Etapele planului de activități:

1.MARTIE 2023
1.1. Stabilirea planului de lucru și distribuirea responsabilităților, constituirea unui grup de whatsapp pentru o colaborare eficientă între profesori.
1.2. Semnarea acordurilor GDPR.
1.3. Să ne cunoaștem! (activități de prezentare a orașelor și școlilor, a elevilor și profesorilor participanți la proiect).
1.4. Activități de vizibilitate și diseminare a activităților proiectului (realizarea propunerilor pentru logo-ului proiectului, realizarea unui film de prezentare a proiectului, realizarea unei pagini de Facebook a proiectului, a unui blog).
1.5. Evaluare inițială pentru elevi, părinți și profesori.

2. APRILIE 2023
2.1. Votarea logo-ului proiectului.
2.2. Stabilirea instrumentelor web 2.0. utilizate în cadrul proiectului (precum Padlet, Kahoot, Wordwall, LearningApp, Renderforest, Quizizz, Animoto, Canva, Genially, Mentimeter, Pixton, StoryJumper, Avatar maker, Google Forms etc.) și schimb de opinii privind utilizarea acestora.
2.3. Realizarea activităților propuse pentru luna aprilie. Fiecare profesor a realizat cel puțin 2 activități din lista propusă pentru luna aprilie: ”How to save our planet?” (pentru a marca Ziua Mondială a Pământului), ”Let’s talk about animals!”, ”I love books!” (pentru a marca Ziua Mondială a Cărților), ”A sightseeing tour in our cities”, ”National celebrations” (and family time).
2.4. Prezentarea activităților desfășurate și schimbul de experiențe între profesori și elevi, realizarea de jocuri (Wordwall, Kahoot, Quizizz, LearningApp, Genially) referitoare la tematicile abordate în activitățile realizate (toate jocurile realizate au fost postate pe un padlet pentru a fi accesate cu ușurință de către elevi).

3. MAI 2023
3.1. Realizarea activităților propuse pentru luna mai. Fiecare profesor a realizat cel puțin 2 activități din lista propusă pentru luna mai: ”Let’s laugh together” (pentru a marca Ziua Mondială a Râsului – 7 mai), ”Europe Day”, ”Family Day” (pentru a marca Ziua Internațională a Familiei – 15 mai).
3.2. Prezentarea activităților desfășurate și schimbul de experiențe între profesori și elevi, realizarea de jocuri (Wordwall, Kahoot, Quizizz, LearningApp, Genially) referitoare la tematicile abordate în activitățile realizate. (toate jocurile realizate au fost postate pe un padlet pentru a fi accesate cu ușurință de către elevi).
3.3. Activități de diseminare a activităților și rezultatelor proiectului.
3.4. Activități de realizare a produselor finale (cărți electronice pentru prezentarea activităților realizate).

4. IUNIE 2023
4.1. Activități de realizare a produselor finale (cărți electronice pentru prezentarea activităților realizate).
4.2. Activități de diseminare a activităților și rezultatelor proiectului.
4.3. Activități de evaluare a proiectului (realizarea de chestionare și completarea acestora de către elevi, părinți și profesori, întâlniri online).

Toate activitățile se regăsesc în spațiul de lucru al proiectului pe platforma ESEP – European School Education Platform.

2023
Plan școlarizare 2024-2025 Clasa a 9-a

Visitors

Ne pare rau, aceasta platforma nu este optimizata pentru nicio versiune de Internet Explorer !
Va rugam sa accesati acest forum cu alt browser !

Google Chrome Mozilla Firefox Opera
* Pentru aceste browsere garantam functionarea corespunzatoare a platformei !

Daca doriti sa folositi in continuarea Internet Explorer, puteti accesa vechiul website al liceului.
Acesta metoda nu va ofera accesul la forum.

Vechiul website