- Prof Suhan Mirela, director adjunct – responsabil comisie,
- Prof. Dima Laura, director adjunct – comisia discipline tehnice, elaborarea CDL,
- Prof. Mazga Doina – responsabil activități extrașcolare,
- Prof. Paraschiv Vasile – comisia discipline tehnic - electronică, electrotehnică,
- Prof. Chiriac Liviu – comisia discipline tehnice- mecanică,
- Prof. Donosă Oana – comisia limba română și limba latină,
- Prof. Bocan Anca Teodora – comisia limbi moderne,
- Prof. Alistar Cristian – comisia matematică,
- Prof. Ciurariu Cristina Maria – comisia informatică,
- Prof. Dumitrașcu Lucian – comisia de fizică,
- Prof. Loghin Diana – comisia om și societate,
- Prof. Donosă Ciprian – comisia arte și religie,
- Prof. Cucu Gelu Florin - comisia educație fizică,
- Prof. Busuioc Ionela Cristina- comisia chimie-biologie,
- Prof. Amancei Nicoleta Ileana – comisia turism și servicii,
- Prof. Ghinea Adina – comisia consiliere și orientare,
Art. 2. Responsabilitățile comisiei pentru curriculum:
- Elaborarea analizei de nevoi care vizează interesele de învățare ale elevilor, oportunitățile educaționale și resursele de învățare ale unității de învățământ, specificul socio-economic și cultural local, analiza SWOT a implementării CDȘ în anul școlar anterior pentru anul școlar următor (octombrie 2022).
- Prezentarea documentului analizei de nevoi în consiliul profesoral (octombrie 2022).
- Centralizarea propunerilor pentru curriculum (CDȘ și CDL) (octombrie 2022).
- Propune spre dezbatere și avizare în consiliul profesoral a ofertei de CDL/CDȘ (noiembrie 2022).
- Propune spre aprobarea CA a ofertei de CDS/CDL (noiembrie 2022).
- Organizează prezentarea ofertei de CDL/CDȘ elevilor și părinților (noiembrie 2022).
- Pe baza opțiunilor centralizate de către diriginți, propune CP spre avizare noua listă de opționale (decembrie 2022).
- Prezintă în CA noua listă de opționale spre aprobare (ianuarie sau februarie 2022).
Art. 3. Alte responsabilități ale mebrilor comisiei pentru curriculum:
- Asigură aplicarea planului de învăţământ, a programelor şcolare şi a metodologiei privind evaluarea rezultatelor şcolare.
- Controlează calitatea procesului instructiv-educativ, prin asistenţe la ore şi prin participări la diverse activităţi educative extracurriculare şi extraşcolare.
- Stabilește alte instrumente de evaluare a elevilor în afara celor enumerate în ROFUIP care vor fi ulterior aprobate de director.
- Asigură întocmirea încadrării la nivelul fiecărei catedre și constituirea tuturor posturilor didactice/catedrelor ca urmare a aplicării planurilor-cadru de învăţământ, pe baza planurilor de școlarizare aprobate și a ofertei educaționale aprobate.
- Asigurarea circulației informației pe verticală și pe orizontală folosind mijloace de comunicare diverse.
- Asigură informarea cadrelor didactice în legătură cu noutățile legislative și cele privind curriculum național.
- Asigură organizarea suplinirilor concediilor medicale la nivelul subcomisiilor.
- Realizează centralizarea rapoartelor anuale de activitate ale cadrelor didactice.
Art. 4. Serviciul secretariat va înmâna persoanelor desemnate prezenta decizie.