Cabinetul de asistență psihopedagogică de la
Liceul ”Ștefan Procopiu” Vaslui
Puteți lua legătura cu unul dintre cei doi consilieri școlari folosind:
În acest scop poți folosi o serie de teste gratuite care se găsesc pe internet sau poti solicita, prin e-mai, testarea de către unul dintre consilierii școlari.
Teste pentru identificarea intereselor profesionale
http://www.go.ise.ro/
Programul GO cuprinde un Ghid al Ocupatiilor (GO) destinat utilizatorilor care au nevoie de asistenta in alegerea ocupatiei si in cautarea unui loc de munca. Acest ghid:
- asigura informatii despre aproximativ 700 de ocupatii in format text si imagine;
- ofera o varietate de moduri de a alege cea mai potrivita ocupatie in functie de interese, aptitudini si alte criterii;
- ofera indicatii si informatii pentru intrarea si reintrarea cu succes pe piata muncii.
http://testcariera.ro/
Inventar de abilități generale
https://e-studii.ro/lista-universitatilor-acreditate-romania/
Există foarte multe modele și forme de CV însă majoritatea angajatorilor preferă CV în format Europass pe care îl poți completa on-line pe site-ul https://europass.cedefop.europa.eu/editors/ro/cv/compose.
Dacă vrei un formular de CV europas, îl poți descărca de aici: ecv_template_ro.
Dacă vrei să te documentezi în legătură cu modalitatea de completare a unui CV poți găsi informații pe acest site: https://bundeangajat.olx.ro/ce-inseamna-un-cv-europass-model-si-sfaturi-de-redactare/#CV3 sau poți folosi următoarele instrucțiuni: Recomandări privind completarea unui CV
Cerinţele educaţionale speciale reprezintă necesităţi educaţionale suplimentare, complementare obiectivelor generale ale educaţiei, adaptate particularităţilor individuale şi celor caracteristice unei anumite deficienţe/afectări sau dizabilităţi sau tulburări/dificultăţi de învăţare, precum şi o asistenţă complexă (medicală, socială, educaţională etc.).
Asistenţa complexă fără necesităţi educaţionale suplimentare nu defineşte CES.
privind aprobarea metodologiei pentru evaluarea şi intervenţia integrată în vederea încadrării copiilor cu dizabilităţi în grad de handicap, a orientării şcolare şi profesionale a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale, precum şi în vederea abilitării şi reabilitării copiilor cu dizabilităţi şi/sau cerinţe educaţionale speciale.