Astăzi, 27.10.2023 în intervalul orar 10,00-11,00 au fost aplicate resursele educaționale achiziționate în cadrul Programul ERASMUS+
Acțiunea Cheie 1 – Educația Școlară (SCH)
Contract numărul – 2022-1-RO01-KA121-SCH-000059409
Cod de acreditare SCH Erasmus+: 2020-1-RO01-KA120-SCH-095415
Cursul-From STEM to STEAM Education, a New Learning Approach, Amsterdam, Netherlands, furnizor de formare Molinos de Viento
Tema lecției: From STEM to STEAM Education/a New Learning Approach: Învătarea prin cooperare/ Comanda directă a cilindrilor cu simplu și dublu efect
Clasa: a-XII-a H, calificarea profesională Tehnician mecatronist
Învățarea prin cooperare
Este o metodă de predare și învățare în care elevii împreună grupați în perechi sau grupuri mici pentru a soluționa aceeași sarcină de lucru, pentru a explora o temă nouă sau a lansa idei noi sau invenții autentice.
Ce este învățarea prin cooperare?
Este o învățare prin colaborare specifică la care:
- elevii lucrează în grupuri mici
- activitatea este structurată
- elevii sunt evaluați pentru munca individuală
- elevii comunică direct între ei față în față
- elevii învață să lucreze în echipă
Rolurile elevilor
În cadrul fiecărui grup, rolurile elevilor sunt orientate spre rezolvarea sarcinii de lucru. Deoarece elevii trebuie să învețe comportamente necesare pentru executarea rolurilor, profesorul este cel care distribuie rolurile în interiorul grupului.
Clasa a XII-a H/Modulul V: Acționări pneumatice în mecatronică
Modul de lucru: elevii sunt împărțiti în 4 grupe a câte 5 elevi
Sarcina pentru fiecare grupa:
Elevul 1-identifică echipamentele pneumatice după schema grafică primită.
Elevul 2-realizează la tabla magnetică schema de conexiuni după identificarea simbolurilor.
Elevul 3-realizează schema pneumatică pe calculator, utilizând softul Fluid SIM P.
Elevul 4-identifică elementele constructive necesare realizării schemei constructive.
Elevul 5-realizează pe standul Pneumatic schema de conexiuni.